Întrebări frecvente

Produse

Care este calitatea produselor pe care le oferiti?

Pentru a garanta satisfactia celor ce primesc romcadouri-le noi ne obligam in a folosi numai produse de calitate, avand marcat simbolul garantiei calitatii.

Care sunt garantiile RomCadou in trimiterea exacta a continutului comandat pe web site?

RomCadou isi rezerva dreptul de a substitui in alcatuirea unui romcadou unele produse secundare. Produsele care vor fi inlocuite vor avea calitate superioara si cost mai mare comparativ cu produsele din romcadoul original.

Care este calitatea florilor oferite?

RomCadou garanteaza prospetimea si calitatea superioara a florilor livrate.

Care este procedura de a livra florile?

Pentru a garanta calitatea superioara a florilor, RomCadou colaboreaza cu cele mai renumite florarii locale, care prelueaza livrarea florilor. In cazul in care florile trebuiesc livrate la sat, RomCadou is rezerva dreptul de a livra florile prin serviciul de curierat rapid.

Pot sa cer creerea unui buchet cu alegerea mea de flori?

Da, daca cautati un buchet de flori pe care noi nu il oferim, va rugam scrieti-ne un email la order@romcadou.com si noi vom incerca sa creem buchetul sugerat de dumneavostra.

Pot sa cer creerea unui romcadou cu alegerea mea de produse?

Da, pentru a crea un romcadou cu produse selectate de dumneavostra va rugam contactati-ne la order@romcadou.com si noi va vom satisface dorinta.

Daca doresc sa comand ceva ce nu oferiti momentan, exista posibilitatea, de a considera comanda?

Da, RomCadou se uita mereu in a-si largi gama de produse pe care le ofera. Va rugam contactati-ne la order@romcadou.com si noi vom incerca sa va satisfacem dorinta.

Daca comanda contine un romcadou si un buchet de flori, cum va fi comanda livrata?

Romcadoul va fi livrat prin serviciu de curierat rapid, iar buchetul de flori va fi livrat de catre una dintre cel mai renumite florarii locale din orasul de destinatie.

Comanda

Ce constituie o comanda?

O comanda este tot ceea ce contine cosul de cumparaturi la momentul de checkout livrate la o singura adresa.

Intr-o singura comanda pot cere livrarea la doua adrese diferite?

Nu, prin o comanda se poate selecta o singura adresa de livrarea. Daca doriti sa livram al adrese diferite, va rugam initiati cate o comanda pe adresa de livrarea.

Care sunt garantiile pe care le oferiti in legatura cu livrarea?

RomCadou ia toate precautile necesare pentru a garanta livrarea conform instructiunilor dumneavoastra, la data aleasa de dumneavostra. Daca aveti nelamuriri despre livrarea unei anumite comenzi, va rugam contactati-ne la order@romcadou.com.

Metoda de Plata

Care sunt metodele de plata acceptate?

Metodele de plata acceptate sunt: carti de credit Visa si MasterCard, transfer bancar, e-mandat si transfer prin Western Union.

Care sunt monedele in care pot plati?

Daca platiti prin carte de credit, in procesul de checkout, puteti selecta sa platiti in monede ca si dolari canadieni, euro, lire sterline, si alte monede de asemenea. Dupa ce ati selectat metoda de plata fiind carte de credit, dati click pe continua, in ecranul unde va trebui sa introduceti detalii cartii de credit, dati click pe back, selectati moneda dorita, dati click pe Save and Checkout, introduceti datele cerute si continuati tranzactia.

Acceptati carti de credit romanesti?

Da, acceptam orice carte de credit cu logo-ul Visa sau Mastercard.

Acceptati carti de debit?

Nu acceptam carti de debit care nu au logo-ul Visa sau Mastercard.

Daca nu am carte de credit care sunt modalitatile de plata disponibile?

Daca nu aveti carte de credit puteti selecta sa platiti prin transfer bancar, eMandat, sau transfer prin Western Union. Pentru mai multe informatii va rugam vizitati dati click aici.

Daca comand ceva pentru mine pot sa platesc cand comanda imi este livrata?

Nu, ocomanda este procesata numai dupa ce confirmatia de plata a fost facuta.

Transport

Care sunt localitatile unde livrati in Romania?

RomCadou livreaza romcadouri pe tot teritoriul Romaniei. Pentru a garanta prospetimea florilor, RomCadou nu livreaza flori la sat.

Care sunt localitatile primare si care sunt localitatile secundare?

Localitatile primare sunt toate oraselor mari ale Romaniei. Iar localitatile secundare sint restul oraselor, comunelor, si satelor. Localitatile secundare necesita o taxa suplimantara de transport.

Care sunt localitatile in care livrati gratuit?

RomCadou livreaza gratuit pentru comenzi peste 80RON in localitatile primare ale Romaniei. Orasele secundare necesita o taxa de transport.

Cat costa transportul?

Pentru comenziile peste 80RON transportul este gratuit in localitatile primare si 25RON pentru comenzile in localitatile secundare. In cazul comenzilor sub valoare de 80RON se plateste o taxa de 25RON pentru livrari in orasele primare si 45RON pentru livrarea in orasele secundare.

Care este metoda aleasa pentru transport?

Pentru a oferi un serviciu cat mai personalizat RomCadou livreaza toate romcadouri-le prin curierat rapid.

Pot selecta o metoda de trasport diferita?

Metoda aleasa de transport este curieratul rapid. Daca aveti alte preferinte, va rugam nu ezitati sa ne contactati la order@romcadou.com si noi vom incerca sa personalizam serviciul conform instructiunilor dumneavostra.

Cat dureaza de la momentul comenzii pana cand comanda este primita de catre destinatar?

Pentru comenzile livrate in orase primare timpul aproximativ de la preluarea comenzii, pana in momentul in care destinatarul primeste comanda este de aproximativ 4 zile lucratoare incluzand ziua in care ati facut comanda si ziua in care destinatarul va primi comanda. In cazul livrarilor in orase secundare durata procesarii comenzii este de pana la 6 zile.

Care este procedura in caz ca destinatarul nu este acasa?

Serviciul de curierat garanteaza doua incercari de livrare. In caz ca destinatarul nu este acasa la prima incercare, serviciul de curierat va pastra coletul peste noapte si va mai atempta o livrarea ziua urmatoare. Daca un numar de telefon este disponibil serviciul de curierat va incerca sa contacteze destinatarul pentru a stabili o ora convenabila de livrare. Cooperarea dumeanvostra in a face numarul de telefon al destinatarului disponibil, este apreciat.

Care este garantia oferita pentru data de livrarea?

RomCadou ia toate masurile de precautie pentru a garanta data de livrarea. In cazul calamilitatile naturale, RomCadou nu este responsabil pentru livrarea la data precizata. Daca data evenimentului aleasa de dumneavostra corespunde cu data unei sarbatori religioase, RomCadou va livra romcadoul cu o zi inainte.

Din momentul in care primesc confirmarea comenzii cat este pana cand comanda este pregatita pentru a fi trimisa la destinatar?

Pentru a garanta data evenimentului, RomCadou proceseaza comanda imediat. O comanda este pregatita pentru a fi trimisa destinatarului in cel mult 48 de ore.

Logistica

Cum pot urmari stagiile comenzii?

Pentru a urmari progresul unei comenzi va rugam sa intrati in contul dumneavoastra, iar sub titlul comenzi, toate comenzile initiate de dumneavostra vor fi listate. Fiecare comanda are un status asociat cu ea. Statusul reprezinta stagiul in care comanda se afla.

Cum pot sa ma asigur ca destinatarul a primit comanda?

Cand o comanda are statusul livrat, dati click pe Detalii. In ecranul de detalii sub titlul Livrare, veti gasi o nota de transport si toate detaliile comenzii, incluzand numele persoanei care a semnat pentru romcadou.

Care sunt garantiile, in caz ca destinatarul nu este multumit cu comanda?

Informatiile de contact ale RomCadou sunt trimise cu fiecare colet. Daca destinatarul nu este multumit, putem fi contactati si vom incerca sa satisfacem dorintele destinatarului.